mom97X Şu an kızım 7 ay 13 günlük ve çok yoruyor. 8. ay atağını duymuştum azcık tırsıyorum, 4. aydaki atak çok kötüydü 8. aydaki atak da öyleyse yandım valla
mervekaya1_ mom97X canim her bebek ayni deil ama biz 4.ay atağinin 4 katini yasiyoruz suan oğlum 8 aylik
iremaydmr mom97X çok kötüydü bir daha olmaması dileğiyle bir ay uykusuz kaldım şuan normale döndük gibi gibi
Merveeofs mom97X 8.ayımızın üzerinden çok geçti hiiç hatırlamıyorum ammaaaa her hafta, her ay, her yıl ayrı bir atak bitmiyor resmennn 🙂↔️🙂↔️ Rabbim yardımcınız olsun kolaylaştırsın inşallah 🤲🏼🤲🏼🍀🍀💚💚
Esrasnyz Bizimki daha çok bağlandı bana diş çıkarmaya başladı ve uykuya direniyor 8. Aya girdi gireli uykusuzum birde çok sinirleniyor 😁