pogacayanaginannesi emziriyorsun değil mi canım? İşte diyet yapman gerekiyor bir müddet gözlemle benim bebeğimde vardı 1 yaşından sonra geçti. Hem kendim diyet yapıyordum hemde ek gıda döneminde bebeğime de vermedim ..
Bizimki çoklu besin alerjisi di süt ve süt ürünlerine yumurtaya cevize ete tavuğa çok vardı hatırlamıyorum