Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3.380 kg doğdu. Haftaya tam iki aylık olacak. Dün kendimle birlikte tarttım ve 6 kg olmuş. Çok mu az mı bir fikrim yok. Beslenmesi ilk ay günde 2-3 kere mama veriyorduk, göğüslerim çok kötü yara olmuştu çünkü çok sık emziremiyordum. İkinci ay da sadece günde bir kere mama veriyoruz o da eşim ilgilenirse. Şimdi hiç vermediğimiz gün de oluyor. Göğüslerim tam iyileşmedi iyileşse daha sık emzireceğim ama en az 1.30 ve 3 saat arasında besleniyor.