leylali22 8 aylık kızım var kaşık görünce agzını kapatıyor açmıyor biz yemek yerken bir lokma yemek bile istemiyor herkesinki sofraya deliriyor yemek istiyor akşama kadar 5 kaşık sokabilirsem iyi yani yaşayan var mı geçiyor mu
Elvinemine leylali22 sende boyle yap kadik onun sorunu .ona görə de kasiki ver eline oynasin oyrensin sonra yavaş yavaş oyrenecek .baska care bulmadim yorumuna😂
Mnli leylali22 eğer çok iştahsızsa maalesef geçmiyor dönem dönem değişiyor diyebilirim ama kaşığı reddediyorsa eliyle yiyeceği şeyleri deneyebilirsiniz belki o şekilde biraz yer
night leylali22 oğlum 1 yıl neredeyse yemedi, hep emdi , bende çok zorlamadım, sonra yavaş yavaş büyüdükçe , bizden gördükçe yemeye başladı
Gzdzeynep leylali22 arkadaşımın kızı öyleydi şimdi 5 yaşında iştahı çok iyi. Benim kızım bebekken yerdi şimdi 6 yaşında çok mıy mıy genelde sofraya bile pek oturmuyor. Hep bu şekilde gitmiyor. Bir süre sonra yemeğe alışıyorlar
leylali22 Elvinemine inanın hep yapıyorum yemiyo bende önüne tabagı bırakıyorum parçalıyo mıncıklıyo her yerine sürüyor ama yemiyor iki ay önce yiyordu az az güzeldi ama bıraktı hemde tamamen
leylali22 night memeyide 4 aydır reddediyor malesef uykuda emziriyorum ama yeterli gelmiyo çişi sarı hep