kinkin Merhaba kızlar yaklaşık 1 ay önce sol göğsüm mastit oldu. Koltuk altımda beze farkettim kaygan bir beze bilye kadar. Lenf bezi mi süt bezi mi bilmiyorum. Emzirme döneminde böyle bir şey yaşayan var mı ? 1 ay geçti hala var o beze