Alissmom Merhabalar Ümraniye çakmakta oturuyorum. 3 yaşındaki kızım için kreş bakıyorum. Güvenilir önerebilceğiniz bir yer var mı acaba?
aleyyyyyyy Çalışıyor musunuz ben de seneye için anaokulu ya da kreş düşünüyorum ümraniyedeyim şu an 28 aylık ama çevremde de kimse yok danışabileceğim çalışmayı da düşünmüyorum bir süre bir bebeğim daha var çünkü