Bebeğim gazlı bir bebek. Bu süreçte memeyi ve emziği hatta bazen biberonunu bile reddediyor. Mamaya geçmek istiyorum ama hangisi emin değilim. Sizin bebekleriniz hangi mamayı sevdi, gazlı bir bebekse hangi mama ona iyi geldi? Gaz damlası da kullanıyoruz fakat yeterli gelmiyor. Bebeğim 2 aylık.