Merhaba kızlar, mhrsye girdiğimde direkt karşıma “takipli hasta kaydınız dolmak üzeredir. Bu poliklinikte tedaviniz devam ediyorsa süre uzatılması için ilgili klinikteki hekimlere başvurabilirsiniz” yazısı çıktı. Bu ne demek oluyor bilen aydınlatabilir mi? 39 gün önce doğum yaptım bununla alakası var mıdır varsa nedir