Kızlar ben 14 ay önce doğum yaptım. Hamileyken tansiyon sorunu yaşadım bunun yüzünden 38 haftalık doğum yaptım ama gebelik zehirlenmesi yaşamadım. Tansiyon sorunum psikolojik olarak kaldı. Bazen çıkıyor bazen normal oluyor dönemsel adet zamanlarım daha çok oluyor. Sorum şu böyle sorun yaşayıpta ikinci hamileliğinde tansiyon sorunu yaşayan oldu mu?