Kızlar 11 aylık oğlum var daha yeni zatürre olmuştu ve iğleşti çok zor günler geçirdim. Şimdi de 5 yaşında kızımda ateş üşüme ve titreme var belirtiler domuz gribi çokkkk korkuyorum ve korktum başıma geldi. Bebeğime bulaşacak yine zor günler geçireceğim 😢 bide zatürre oldu iğleşti zarar görür mü acaba bulaşırsa ? Kaç günde atlattınız özellikle merak ediyorum ?? Ne belirtiler oldu ?? Neler yaptınız geçmesi için ? Hepsini yazar mısınız lütfen çok korkuyorum