Aminenur1 ben henüz vermedim ama devlet anaokulları 4 yaştan itibaren alıyor diye biliyorum Nasip olursa 3 ay sonra yaşına giricek kızım bu yıl alırlarsa göndermeyi düşünüyorum
Özeller de iyice zıvanadan çıkmıış durumda çok yüksek fiyatlar söylüyolar
Asgari ücretle geçinen bir Aile için asla gönderilebilecek fiyatlar asla değil