lceLady ben burda bunu soylersem beni kinayayarlar diye soylemedim can .bende hep kim olurse ruyamda gorurum hiss ederim olumune bir ay falan kalmis .buda allahdan bize bir isaret olmlai .benim uvey babanem vardi cok kotu insandi onun yaptiklarini burda yazsam roman olur o kadar babamgile kotuluk yapmiski .bu benim bir ay hef gecr ruyama gurdi bir gun gordum evlerinde dugun var bir gun gordum herkes orda birdgun gordum o ev benim oluyor yok oluyor kadin bir gün .her gün baska formalarda gordum yani .innairmisiniz bu kadin o kadar kotu ölüm yasadiki .evinde yalniz yasiyordu bilinmiyor sabahmi aksammi ahira gitmiş erekek tosunu vardi . onun ayaklari altinda kalmis ve butun inekler bunu ayaklamislar ezmişler .bide insanlar bakinca gormuslerki son nefesi kalmis . dediğim gibi bilinmiyor iki gün mu kalmis orda bir gunmu kalmis .nasil yıkılmış ineklerin ayaklari altina .offf feci sekilde öldü 😬😬calisalim hiç bir zaman kotuluk yapmayalim .rabbim öbür dunyaya birakmiyor. Cezani bu dunyada veriyor