Mygirlmybaby Kızlar büyük kızım 2.5 yaşında ve 1 aylık kızıma emzik verince ağzından alıp kendi emiyor. Bu yüzden emzik bizde iptal. Memede uyuma var ama ben bu ilerlesin istemiyorum. Evet bu ana geri dönemicem biliyorum ama bir kızım daha var. 2 gün önce kızıma dedim gel em geldi ve inanın o hissi çok özlemişim. 😔 emecek mi diye denemiştim aslında şimdi istemiyor zaten. Benim sorum şu ki desteksiz ben nasıl kendi halinde uyuturum
Whitewomen35 Mygirlmybaby Emziği kızınız uyuduktan sonra geceleri verebilirsiniz eğer ayrı odalardaysanız ve uykusunda görmeyecekse gün içinde de emzirdikten sonra yanına uzanıp poposuna hafifçe vurarak ninniyle uyutabilirsiniz ama bebeğiniz zaten çok ufak kıyamam size ihtiyacı var haklısınız 2 tane aynı anda büyütmek zor 🥹 kızınıza da anlatırsanız belki zamanla alışır bu duruma
Besraesin Mygirlmybaby büyük kızım 29 aylık bebeğim 6 ay olmak üzere emzigi bizimkide alıyordu emzik kullanmadıgımız halde zaten kardeşi de zorla veriyordum almıyordu oyle kaldı o memeyide bazen bende dıyip öpüyor kardeş emsin diyor sonra ben genelde sesiğin gibi büyük kızıma öncelik veriyorum o yuzden emzirip karnını doyurduktan sonra beşige koyup kendı dalıyordu Büyük kızımı memede uyutmaya alıstırmıstım cok zor olacağını bılıyordum ilk 3 ay kendi uyudu son 2 aydır bazen ayagımda bazen memede dalmaya yakın yayagına koyuyorum
BendedeYok Mygirlmybaby 39 günlük bebeğim var 2 buçuk yaşında da kızım var. Emzik konusunda kızımda aynısını yapıyordu bizde ona da rengi rengine aynı emzikten aldık bu snein bu kardeşinin olsun dedik kabullendi. Bebeğin beşiğine kadar ben binicem diyordu önce oyun oynadık sıra sıra oynamayı öğrettik ve beşiği de annecim kardeşinin sırası geldi o binsin sonra sıra sende diye alıştırdık şimdi hiç binmez beşiğe emzikleri de attı istemez. Ha bebeğime gelince çok gazlı bir bebek hastaneden eve geldiğimiz de uyurdu kendi kendine ama şuan imkansız sallamadan uyumaz mecbur sallıyoruz gazdan dolayı belki gazı olmasaydı emzirdikten sonra gazını çıkartıp yanıma yatırıp pışpışlayıp uyuturdum ama yok olmayınca olmuyor. İnşallah sizin bebiş uyur
Minnakordek Mygirlmybaby seni çok iyi anlıyorum aynı süreçlerden geçtim benimkiler arası da üç yaş var nerdeyse ve ilk üç ay zordu çünkü vijdan azabim çok yüksekti ama geçti gitti emzirerek uyut hiç bişey olmaz bazen zor olsa da emin ol kolaylayscak benim kız kundağı çok severdi de hava sıcaktı yaz bebesiydi emzirirdim sonra da bırakırdım yerine uyurdu ilk üç ay sonrası zaten zor oluyor uyutmak bence şimdi memede uyuyor zaten günde iki üç defa uyuyor kısa kısa onda da emerek uyusun o arada büyük kızım cizgifilm izliyor kitaplarıyla oynuyor oyuncaklarıyla oynuyor veya boyama yapıyor
Whitewomen35 Mygirlmybaby hahaha yicem 😀 umarım bu yenidoğan dönemini kolaylıkla atlatırsın güzel dostum sabır güç kuvvet diliyorum
Mygirlmybaby Besraesin aaa aynı bende öyleydim. İlkinde meme uyuturdum çok hoşuma giderdi o bağ ama şimdi uyusun da büyük kızımla oyun oynayım diyorum
Mygirlmybaby BendedeYok bir emzik konusunda şunu söylemeliyim ki benim büyük kızım hiç emzik emmedi. Küçüğe aldığım emzik ona verdim. Büyükten kalan emdiği kaynatıp yenidoğans verdim onu da aldım
Mirabia Mygirlmybaby ben başka odaya koyuyorum emziğide verip birde piş piş açıyorum, kamerayıda açıp başka odaya kaçıyorum, diğer kızımla . Bir bakıyorum uyumuş 4,5 aylık doğduğundan beri öyle yapıyorum çok nadir salladım
Mygirlmybaby Mirabia bende daha beşikte bile sallamadkm ki sallasam da uyumaz. Şimdilik memede uyuyor ds büyük kızımı artık oyalamakta zorluk çekiyorum. Hep aynı oyuncak hep aynı şeyler