Ben de aynı şeyi yaşıyordum sonra bebeğimin geğirmesi gerektiğini fark ettim. Eğer uzun süre geğirmemişse ememiyor ve savaş veriyor. Ya kusma (bulantı) ya da üstten gaz çıkarma. Geğirtene kadar uğraşıp geğirdikten sonra tekrar verince memeyi güzelce emiyor.