Kızlar herkese merhaba. Bundan 3 hafta önce sol mememle koltuk altı arasında gülle gibi bir sertlik hissetmiştim elimin altında oynamıyordu böyle kaskatı. Ama artık memeler yumuşadı falan diye hiç tabi aklıma mastit gelmedi daha kötü şeyler geldi çünkü annem de yeni atlatmıştı meme tümörünü. Neyse yurtdışında yaşıyorum ve 2 hafta sonrasına randevu alabilmiştim o esnada da sertlik kayboldu ağrım bitti vs. Süttendir diye düşündük kontrole gitmedik. Bebeği bırakacak bir yerimiz yoktu çünkü.
Bugün aynı ağrının 2 katı ve sertlikle uyandım. Daha doğrusu önce hafifti gün içinde artmaya başladı. Sonra akşama doğru kendimi çok haleiz hissetmeye başladım. Gece 11 gibi de titremeye başladım üşüyorum diyip (evimiz aşırı sıcak kaloriferden). Oğlumun ateş ölçeriyle baktım 37.1 di en son. Ağrı sa tavan yapmıştı. Şansıma hiç uyumayan bebeğim bugün mışıl mışıl uyudu 😅 o da ememedi yani. Parol aldım yorganın altına girdim titrerken uyuyakalmışım. Az önce bebeğim uyandı o sertliği bastırarak emzirdim sanki azıcık rahatladım . Ben her türlü gidecem doktora ama sizce bu mastit miydi 😭