Benim kayinbabamin zeytin arazisi var.Manisa Akhisarda.Satisini da yapıyor kargo ile.Biz hep onu kullanıyoruz.Bebegime de onu verdim.Her sene de içindeki asit oranı ölçümü yaptırır.Cok güzel bir tadı var ve kokusu da çok güzel.Acikcasi ben eskiden zeytinyağını hiç sevmezdim ama evlendikten sonra asla siviyag kullanmadım.Cunku tadı ve kokusu çok güzel.bazi zeytinyağınin yemekte bıraktığı tat çok kötü oluyor.Isterseniz yardımcı olurum.