@Ozlemcift herhangi bir sıkıntı olmayacağını düşünüyorum. Yenidoğan yoğun bakımda çalışıyorum,doktorumuz 6 Aydan sonra 1 numaradan 2ye geçiş sebebinin içerdiği kalori olduğunu söylüyor. Yani ilk aylara göre daha az kilo alması için 1den 2ye geçiliyor içerik aynı.