elifozkan Bugun bebeğimle dısarı çıktık yanıma her zamanki gibi mama hazırlamak icin su ve mamasını almıstımm acelem vardı suyu yeni kaynatmısken döktüm termosa cıktım evden. Kapağını kapatırken elimden kaydı bacaklarıma döküldü. mamayı hazırlarken ılıtıcaktım diğer soğumus suyla. Onuda yanıma almıstım. Allahım şuanda ağrıdan ölüyorumm. Bacaklarım su topladı kıpkırmızı soyuldu baya kötü. Bi de derler ya, siz üşendiğiniz icin emzirmediniz mama hazırlamak kolayınıza geldi bilmem ne diye. Ben bunlara yaşamaya bayılıyodum zaten. Neyse annelerim siz dikkatli olun kısacası
sevimliidostlarr elifozkan mama hazırlamak kolayınıza geldi bilmem ne diye Valla hıcte oyle degıl emzırmek kolay asıl al yatır yanına sende uyu… Bazı ınsanlar haddini aşmayı sever. Cooook gecmıs olsun
hasmelad elifozkan ihmal etmeyin Hastaneye gitmek istemesseniz Anestol uyuşturur Bepontol merhem yanık da çok etkili Çok çok geçmiş olsun
hasmelad elifozkan aslında keşke doktora gitseniz Benim de başıma gelmişti yanık Çok güzel tedavi uygulanmıştı Çabuk iyileşmiştim
simsim476_ elifozkan çok geçmiş olsun. 2 cocuk emziren biri olarak söylüyorum ki emzirmek mama hazırlamaktan daha kolay. Gece yataktan kalkıp bebek ağlarken mama hazirlamiyodmsun afedersin memeyi çıkar emzir bu kadar. Etrafımda mama veren anneler var görüyorum ve bence daha zor.
kubra00k Silverdin yokmu evde silverdin yanık kremi. Sürün hemen acıyıda alır hemen iyileştirir. Çokk geçmiş olsun bu arada
esengizos En iyi yanık kremi redekain demişlerdi bana seneler önce acilde ben de böyle kendimi yaktım göbeğim ve bacağıma çaydanlık devrilmişti hiç iz kalmadı 1 gecede tüm su toplayan yerler indi
ana0105 elifozkan yanan bölgeye zeytinyağı sürün geçmiş olsun, ayrıca evet mama yapmak çok daha zor ( mama al, suyu ayrı, biberonu ayrı, ısıtması, biberon temizliği, sterili..) emzirmekten bu millet neden böyle anlamıyorum.
tubanurrrr elifozkan meme reddi dolayısıyla bir kaç ay biberon verdim zır alıştırdım emzirmeye emzirme kesinlikle daha kolay mama hazırlamak sürekli biberon yıkamak daha zor bu arada çok geçmiş olsun