İyi geceler anneler. Oğlum 33+5te doğdu, 25 gün küvezde kaldı. 9 ay 18 gün düzeltilmiş 8 ay 4 günlük. Bazen acaba beni sevmiyor mu diye düşünmeye başladım. Güvenli bağlanma nasıl bir şey ya da olup olmadığını nerden anlarım :( küvezde 25 gün geçirdiği için bi eksiklik olmuş olabilir mi? Mesela dün annemler geldi hafta sonu için kalmaya, oğlum o kadar mutlu neşeliydi ki. Kahkahalar, babıldamalar, sıralamalar hepsini yapıyordu. Biz gün içinde tek kaldığımız zaman çok sessiz bir bebek :( o kadar çok konuşup şarkı vs söylüyorum ki. Kimseyi yabancılamıyor ayrıca, beni aramıyor ya da görmeyince ağlamıyor. Kendimi o kadar yetersiz görmeye başladım ki. Babası işten gelince bile hep bi şeyler anlatmaya çalışıyor gündüz benimle sıfır iletişim. Ben nerede eksik ya da hatalı bir şey yapıyorum anneler :( yardımınıza ihtiyacım var…