Bebisannesi bizimki de aşııırı gazlı bir bebek, asla çıkaramıyordu ıkınırken kusuyordu ve hâla da kusuyor mesela, doktoe bağırsak düzenleyici damla verdı o şekilde azaldı, gaz azalınca kusma da azaldı, şuan da 3 aylık olduk aşırı hareketlendı azaltarak bıraktım damlayı kendi kendine çıkarıyor artık sizde doktorunuza danışın bence bağırsak düzenleyici vermesini istetin