tugce1261 benim bebeğim de 2 buçuk aylık, başından beri sağarak besliyorum. Benim de annem kaldı ilk günlerde, sağımla beslediğim için de gece nöbetleşerek bakıyorduk bebeğe. Aynı hisler ben de de oluştu Şuan annem gitti fakat hala aynı hissediyorum bazen, Emziremediğim için bağ oluşuyormuş gibi geliyor bana da. Ama oysaki onlarla bağımız daha karnımızda başlıyor. Sesimiz, kokumuz hatta kalp atışımız bile onları sakinleştiren, huzur veren tek şey. Başka kimse değil 🥲