HsH 8aylık bebeğim var ilk aylarda benimkininde boğazında kalıyordu sürekli,morarıyordu bazen çok korkuyordum her emzirmede tedirgin oluyordum doktora sordum bebeği hemen yan çevir sırtına vur demişti o işe yaradı.Ben hemen dikeltiyordum sırtına yavaşça vuruyordum meğer yanlış yapıyormuşum .doktor çocuğu dik tutarsan genzine ilerler dedi.Alnına msj geçirmiyordu benimkinin morarmadınız o da bi yöntem tabi .büyüdükçe geçiyor başa çıkabiliyorlar