beyazkuyruklubirgeyik gokce_yekta gündüz uykularında tek kolunu sabitleyip diğerini serbest bırakarak alıştırdım sonra diğer kolunu da serbest bıraktım alıştı yavaş yavaş. 5 buçuk aylığa kadar yarım kundaklıydık biz de şu an 6 buçuk aylık ihtiyaç duymuyor kundağa
heidigril gokce_yekta 9 ay kundakladım be😂 ama uyuturken kundaklıyordum o dalınca açıyordum hafif o çıkarıyordu elini. Çok uğraştım yapamadım o kadar ay bırakmaya sonra kendisi istemedi birden kundağa sarınca ağladı öyle bıraktım.
peramomms gokce_yekta 7 aylık halen arada yapıyorum zaten açıyor kendisi ben birşey yapamdım kendsiis bıraktı
gokce_yekta 333bd öyle aman aman kundak değil canım kollarıni sarıyordum sadece uykusunda Kendi geri açıyordu zaten
ozgecanmetehan gokce_yekta ağustos da doğdu çok kıpır kıpırdı ve yan dönüp uyuyordu bu yüzden hiç kundak yapmadık ama 3 aydan sonra çok zor oldu elleriyle yüzünü elleyip uyandırıyordu kendini yarım kundak alıp yapmıştım 1 ay falan ona da sinir olup ağlıyordu