canankuzy bende bunu arıyordum günlerdir karışık versem sıkıntı olur mu diye. kızım kilo almıyor diye her mamadan stok yapmıştım şuan sma optipro kullanıyorum ama elimde aptamil bebelac var hipp hiç yaramadı zaten dün reflü olduğunu anladık çok kusuyordu elimdeki mamaları bitirip ar mama alacağım o yüzden karışık verip bitirmek istiyorum sıkıntı olmayacağına çok sevindim ☺️