Suanne ikinci dogumsa yapmazlar belki bende özlem hocaya gidiyordum ama nedense zora düşse uğraşmadan sezeryan yapacak gibi hissettim cts sabah doğum başlayınca devlete gittim gece 12 ye kadar kendim uğraştım videolardan izlediklerimi yaptım vs en son artık tükendim dedim bana söyleyin ne yapcam ikinma için tutunmam gereken yeri gösterdiler sadece ikinmayi falan yine videolardan kendim öğrenmiştim tek sıkıntı dikiş iste çok ucundan dikmiş ebe bende zorladım sanirim açıldı