Kızlar bebeğim biraz kilolu boynunun altı hep pişik oluyor iki güne bir yıkıyoruz ama bazen hemen kızarıyor teni de hassas banyo yaptırırken fark ettim koltuk altları hatta diz kapağının arkası bile pisik olmuş bepantol sürüyorum ama bazen ise yaramıyor siz ne yapıyorsunuz bu durumda önerisi olan var mı?