Ccyyln Kızlar bebeğim 10 aylık. Acıktığında mem diyor yemek istiyor. Akşam uykuya geçmeden önce biberonda mama içiyor ama bitince bağırıyor mem diye acaba doymuyor mu? 250 cc içiyor uyumadan önce. Daha fazla versem mi sizce
ennurr Ccyyln biraz daha mama yapın içerse demekki doymamış ama emzik kullanıyorsanız emzik verin biberonu bitince bizim kızçe de bazen öyle yapıyor ama doyduğunu biliyorum tekrar mama yaptığımda hep oynuyor çünkü😅
miranatlass Ccyyln kilo x 20 bir öğünde doyabileceği miktar 250cc yeterli doyması için başka bir sıkıntısı mı var acaba
birprens_birprenses Ccyyln maşallah 🌼dilerseniz yedikten sonra sonra tekrar yapın mama icerse doymuyor demektir ama icmezse oyun amaçlı falan soylebilir belki
Ccyyln miranatlass hiç bilmiyorum gece de o kadar çok uyanıyor ki. Eşim dedi belki doymuyor uyanıyor o yüzden. Bu gece geçti de yarın vermeyi deneyeceğim
kubra00k Doymuyor canım. Ben muhallebi yedirip öyle yatırıyordum . Mamayı gece uykusunda içiyordu bazen☺️
Ccyyln kubra00k muhallebi nasıl yapıyorsunuz acaba? Ben kaşık maması almayı düşündüm aslında uyumadan önce vermek için
miranatlass Ccyyln çok yüksek ihtimal ondan. Benim bebegim 6 aydır mamayı reddediyor asla içmiyor zorla uykuda içiriyoruz artık ne içerse. 9 aylok 9 günlük diş çıkarıyor suan ve benim bebegimde emzipi atıp mem mama mem felan diyor biberonu veriyorum 1 2 yudum içip bırakıyor
kubra00k Ccyyln kaşık mamasıda almıştım ama benim oğlum onu tükürüyordu😀 og marka pirinç unu alıyorum, organik kaynattığım inek sütüyle yapıyordum muhallebiyi. Ağır gelmesin diyorsanız birazda su katın , ben suda katıyordum o aylarda
Ccyyln miranatlass diğer diş döneminde asla bir şey yemiyordu bizimki. Şimdi biberonu ısırıyor sürekli. Belki de ondan istiyor