Basak2811 öncelikle çok geçmiş olsun inşAllah alınacak parça temiz çıkar, ben 1 ay önce falan aldırdım parça, adet olurken hafif kramplar girer ya kasıklara öyle bir acıydı ama burdaki en önemli nokta kendini kasmaman çok rahat olmaya çalış bacaklarını karnını sıkma gevşek bırakmaya çalış, ben işleme girmeden önce çorba içip kas gevşetici almıştım tabi onun etkisi geçti beni çok geç aldılar kan tahlili vs yaptılar sonuç beklediler vs siz ona göre kendinizi ayarlayıp kas gevşetici alabilirsiniz hiç korkmayın sadece kendinizi kasmayın sıkmayın birde ped götürün kanama olabiliyor