10 ayllıkken oğlum hastalandı,ağır bir grip geçirdi crp 130 du .Yatış verildi 3 gece hastanede kaldık.Antibiotik verildi damardan düştü eve çıktık.Evde bir müddet daha antibiotik kullandık.Geçti sonra.22 ayllıkken tekrar hasta oldu yine crp yükseldi,yatışsız evde antibiotikle geçirdik.Bizdede hep ateş çok yükseliyor ve inatçı ateş düşmüyordu.