Hanimlar bebegim 13 gun kuvozde kaldı cikarken ayrıntılı isitme testine gitceksiniz dediler universite hastanesine. Sanırım rutinmis yogunbakimda kalan bebeklere devlet tarafından . Ama benim bebegim duyuyo ben eminim uyuyoken bile benim yatakta dönme sesime bile gozünü acar yere hızlı bassam uyanir yani o derece. Gitmeme gerek var mı ya sizce? Giden yada gitmeyenlerden yorum istiyorum. Bide nasi oluyo bilgisi olan var mı uzun sürüyo mu mesela