Merhaba kızlar, emzirdiğim için 8. Aydan sonra regl görmeye başladım ve 4 aydır görüyorum düzenli.Fakat bu ay geri atması gerekirken atmadı korunma yöntemi olarak prezervatifle korunuyoruz fakat ilişkinşn sonuna doğru takıyor böyle kalan oldu mu ya ne yapsam bilemedim 2 gün daha bekleyeyim diyorum test için ve diğer regllerimden farklı inanılmaz bir bel ağrım var belirti midir acaba 🥹