cennet179_ 4 ay oldu sezeryan doğum yapalı. Adet olmadım henüz ama bugünlerde sanki adet olacakmışım gibi bacaklarımda ve karnımda ağrılar oluyor. Neden olduğunu bilen var mı ?
kubrayuksell cennet179_ benimde 3ay oldu ve dediğiniz ağrılar bende de var hatta tedirgin oluyorum dışarda falan normal die düşünüyorum
TulayGeriDon cennet179_ 8. Ayda oldum. 8 ayda her ay adet olacakmışım gibi sanci gerginlik tatlı krizleri olurdu
dogam2024 cennet179_ emziriyormusunuz hala süt korur derlerya . Ben ilk sezeryanımda 7 ay sonra adet gördüm 2. De 6 ay sonra şuan 1 buçuk aylık kızım var hala adet olmadım . Normal bir süre yani sizinkide endişelenmeyin ama çok kafanıza takılıyorsa doktorunuza kontrole gidin stres yapmayın
cennet179_ kubrayuksell Duymuştum daha önce böyle olabildiğini ama insan kendisi yaşayınca daha farklı oluyor tabi. Adet olma zamanı gelince ağrılar olur diyorlardı sanki adet olacakmış gibi.
buseaybey Benimde öyle oldu doğum yaptıktan 3 buçuk ay sonra adet olmuştum ben biraz erken oldum sanırım ama normalmiş
cennet179_ dogam2024 Evet emziriyorum. Çok kafama takılmadı aslında da sadece merak ettim normal mi diye. Teşekkür ederim. 😊
1pankek1cilek Oğlum 1 yaşına geldi hala olmadım. Düzenli olarak test yapıyorum gebelik durumu yok. Artık doktora gitme zamanı geldi. Aktif emziren annelerde yaşanan bi durummuş