Arkadaşlar merhaba. 18 ay 14 günlük bir kızım var. Zaten hiç çok ve deliksiz uyuyan bir bebek olmadı maalesef ama bu ara özellikle son 1 aydır sürekli uyanıyor. Gündüz bir kere 2 saat civarında uyuyor ama gece sürekli uyanıyor hatta saatlerce uyutmaya çalışıyoruz. 3 te uyanıyor 6:30 da uyuyor, Bankacı bir anneyim işim çok zor eve geliyorum evde de çok zor. Bu süreci yaşayan var mı, uyku problemimizi nasıl çözebilirim?