asbet haftada 2 kere 5 damla udim yağı veriyorum ağızdan. Hasta değilse haftada 2-3 kere bal limon sarımsak kürü… hastaysa hergün.
Udim yağını fizyolojik serum ile karıştırıp burnuna sıkanlar da var direkt ama ondan biraz çekindim oğlum da izin vermez zaten burnuna bir şey sıkmaya.