hilaliko Kızlar bebeğim 24 günlük emerken sanki boğulacakmıs gibi mama yerken öyle değil ama emerken cok ses çıkartıyor korkuyorum 😂
Whitewomen35 hilaliko Sütünüzün akış hızıyla alakalı olabilir bazen süt hızlı akınca bebek o hıza yetişebilmek için fazla emme ve yutma hareketi yapıyor benim oğlumda öyleydi sütüm çok tayzikli geliyordu hep boğulacak gibi ses çıkıyordu korkuyordum 😂🙈
MerveH_ hilaliko benim bebegim de aşırı yutkunurdu likir likir sut içer ya okul cagi çocukları bende çok korktum ama çok şükür bisey olmadi belkide sütun tazyikli geliyordur o da tek damlasına ziyan etmek istemito4due haha :)