bezot Bebeğimin kulağının arkasında yara var kimi doktor egzama dedi kimisi konaktan kaynaklı olduğunu söyledi ne yapsam geçmiyor. Daha önce yaşayan var mı?
AsyaUlku bezot Bize kortizonlu krem verdiler tek sürmedee geçti oldukça sürüyorum genelde nemli kaldığı için oluyor. peitel 0 25 mg 30 gr krem
Prenses_annesi22 bezot kabuk gbı bızımde var zeytınyag ıle nemlendıryorm sonra dus aldıryorm yada pamukla sılyorm temızlyorm oldukca aynısını yapyorm gecyo