sebur Kızlar 2 aylik bebegim var zlynda kullanicam. Çok bilmiş doktorluk taslayanlar gözümü korkuttu. Yok sütü azaltırmış yok bilmem ne böyle bisi var mi ya? Kullananlar yazabilir mi ? Bi anormal lik falan yaşadınız mı?
aysebb sebur Ben 13 aydır kullanıyorum kızım 15 aylık halen emziriyorum. Memnunum bir sıkıntı yaşamadım. Yani kiminde ara kanamalar lekelenmeler yapabiliyor yan etki olarak bende yapmadı. Kiminde hemen geçiyor kiminde uzun sürüyor yan etkilerde yani değişiyor. Arkadaşımda kullandı aynı hapı süte etkisi yok yani merak etmeyin zaten doktorlar öneriyor benimde doktorum önerdi
sebur aysebb ya bide bir kaç yerde okudum kullanırken hamile kalanlar olmuş, koruyuculugu yok falan diyorlar öyle bisi duydunuz mu hiç? Bence kullanıcı hatası zamanında yutmak gerek. İyice gözüm korktu valla uzun süre hamilelik düşünmüyorum zaten.
berrockssa Bende kullanıyorum kızım 15 aylık ilk ay adetim uzun sürdü sonra kesildi adet olmuyorum şu anda tek yan etkisi bu oldu sütümde kesilme falan olmadı memnunum herkese kulak asmayın doktorunuzu dinleyin.
sebur berrockssa ayy teşekkürler🙏🙋♀️ ya bide koruyuculugu falan yok diyorlar. Kullanırken hamile kalan olmuş kaç kişi . Gözüm korktu valla . Bence kullanıcı hatası çok düzgün kullandım yine hamile kaldım diyorlar ama bence yalan yani. Korumayacak olsa neden uretsinler bunu 😑😩
aysebb sebur Bende okudum birkaç kere evet ama sadece hap değilki spiral veya prezervatiflede hamile kalanlar oluyor. Doğru ve düzenli kullanım önemli bence