2,5 yasında çok çok çok asırı yaramaz bi çocuk komşuya oturmaya gitmeye utanıyorum çağırmaya utanıyorum az önce komşum geldi kızıyla oğlumla yaşıt kızı oyuncakları fırtlatmak gibi bi huyu var oğlumun koca arabayı kızın suratına attı bi anda görmedik öyle bi üzüldüm yerin dibine girdim ki anlatamam yer yarılsa gırım dedim yaaaaaa onun dışında komşum gelmiş sohbet etmem ımkansız 8282826228281818181818181818 kere aras aras aras diye sesleniyorum otur yapma atma bırak onu yanı arkadaşla sohbet etmek yok kahve yapim diyorum ızın vermez ıcelim yanı boşa ağırlıyorum çok utanıyorum bu durumdan onlar bunu bile bile gelıyor tabi ama ben yine de çok utanıyorum yaaaa bazen naptım da bu çocuk böyle diyorum ısyan edıyorum 😥😥😥