kbrakblt49 Bi ay sonra bir yaş olacağız bıngıldak halen kapanmadı ve çok açık doktor en son bir yaşını bekleyelim demişti. Hiç ilerleme yok götüreceğim yine. Başına gelen var mı
Asel3504 kbrakblt49 nörolojiye götürdüm bizimde acık 16 aylıgız 24 aya kadar normal olduğunu söyledi sadece kafa ölçümü yapmaları gerekiyor 3 ayda bir götürücem
[silindi] Bilgim yok. Dr Osman Gönülal videolarında bahsetmiştir mutlaka o ne diyor bir bakın isterseniz