Kızlar benim cuma günü adet olma günündüm yani en son 31 aralıkta olmuştum ama adet olmadım ogün kan verdim ve hamile değildim bugün de yrleşme kanaması gibi leke geldi önce pembe sonra kahverengi ve kanamam durdu ama hamilelik belirtilerimde var göğüs ve koku hassasiyeti karın ağrısı halsizlik ve uykusuzluk sürekli uyumak istiyorum sizde hamile olabilir miyim evde test yapmadım