rimrim Evet maalesef bir çok bebek böyle dediğim gibi hızlı gelişim süreleri bu dönemler o yüzden iç dünyalarında neler oluyor hiç anlayamıyoruz gözleri kıpkırmızı olur yine uyumaz yapacak bir şey kalmıyor çok yıpratıcı dönemler ama emin olun geçiyor daha iyi oluyor 😊 inşallah kolaylıkla geçsin Allah hepimize güç kuvvet versin