dfn6 1 buçuk aylık kızım var abisinden hastalık kapmıştı 15 günlükken o günden beri burnunu temizliyorum sık sık sadece burun tıkanıklığı vardı ama sonrasında az öksürük başladı ve göğsü hırlamaya başladı hemen hastaneye götürdüm hava ve antibiyotik yazıp yolladılar. 2 gün kullandım ama kızımda hiçbir iyileşme olmadı hatta iyice hırıltı arttı tekrardan hastaneye götürdüm ve o gece müşadede kaldık sabaha kadar influenza testi yaptılar sürüntü aldılar küçücük yavrumdan çok şükür negatif çıktı ama doktorumuz yatış verdi bu şekilde gönderemem çok sıkışık dedi . Tam 5 gün hastanede yattık ve dün taburcu olduk. Lütfen evde kendiniz birşeyler vermeyle uğraşmayın hemen doktora götürün yattığımız yerde bütün yatan bebek ve çocuklar bronşit zatüreden yatıyordu salgın şok fena vurdu herkesi. Benim kızımda bronşit olmuş ama şuan çok daha iyi . Taburcu olmamıza rağmen hala antibiyotik ve hava kullanıyoruz .