iki_prens_annesi_ AsyaUlku babildama anlamzoz seslere denir babana nenene dedede vs gibi daha büyüdükçe de bıdır bıdır anlamsız kelimeler söylerler
333bd AsyaUlku bir ünlü harf ile bir ünsüz harf yan yana gelir mesela ma ma ma bunu tekrarlar ama burda dediği mama değildir ba ba ba der hece olarak söyler art arda
Betelgeuse_ AsyaUlku evet bildiğiniz bebek sesleri işte. İngilizce babbling kelimesinden dilimize geçmiş
AsyaUlku iki_prens_annesi_ Çok teşekkür ederim bilgi için internette açıklayıcı değil hep dede baba vs yazıyor da
AsyaUlku ebruli5 Evet bir süredir böyle bende ilk çocuğum olduğu için bilemedim babıldama bu mu öğrenmek istedim.
arbcummu ebruli5 benim kide 5 aylık acıktığında mem diyor her bebeğin gelişimi farklı ama yavaş yavaş kendilerini ifade ediyorlar
gmz10 arbcummu Bebeklerin ortak dilinin olması çok garip geliyor hala bana. Benimki de 5 aylık acıkınca mem ya da em diyor 😅
AsyaUlku ebruli5 Bende dedim kendi kendime benim kız boğazına düşkün biraz ondan mı onları demeye başladı ilk diye 🤣
arbcummu ebruli5 zamanla yapar senin kide canım her bebeğin gelişimi farklı bizim ki de ağlarken memm diye ağlıyor mesela anlıyoruz bir şekilde anlatıyorlar hareketlerinden