Şekillendirici aldım ve geldiğinde fan tuşunun bozuk olduğunu gördüm canlı destekten değişim talebinde bulundum fakat bunun mümkün olmadığını söylediler iade edebilirsin dediler iyi hoş taksitle alınmış ürünün ücreti de taksit taksit yatacak alalı 1 hafta olmadı daha prosedür gereği değişim yokmuş iyide prosedürde kusurlu ürün göndersek bile değişim yapamazsınız yazmıyordu? Servis önerisi ile yardımcı olacaklarmış 0 aldığım makineyi kullanmadan garantiye göndermek istemiyorum yazık günah taksitle aldık makineti borcu bitmeden garantiye giricek ürün iade etsem ücret iadem taksit taksit bile olsa 10 gün içinde olurmu acab şikayet var sayfasında 50 günden bahseden olmuş böyle sözde iyi olan bir firmanın nasıl rezalet çalıştığını görün ders olsun bi daha dyson sokmam evime