ozge0101 Kızlar afyonda bilinen iyi bir çocuk doktoru varmı yeni doğandan itibaren devamlı kontrollerde götürmek istiyor um
cLearQueen ozge0101 canım ben doktorumdan cok memnunum dogdugu günden beri gidiyoruz 13 gun yogunbakımda ilgilendi sabah aksam gece hic fark etmez ulasabiliyosun hemen dönüs yapar. Fuar hastanesi doktor Erdem
cLearQueen iremert03 o kadın evime cok yakın uydukentte Ama memnun olmayan da cok kisi var o yuzden ben goturmedim
ozge0101 cLearQueen bende bir deneyimliyim araştırayım bakım iletişim halinde olmak iyi oluyor henüz 40 günlük bebeğim
cLearQueen ozge0101 anladım canım. Cevremdeki tum arkadaslarmın cocugu var bazi doktorlardan memnun degiller bazılarından memnunlar. Biz simdilik memnunuz. Sen kime goturdun simdiye kadar
ozge0101 cLearQueen ben FERTİLLİFE da doğum yaptım oradaki çocuk doktoruna götürdüm hep ilk kontrolleri orda olunca
cLearQueen ozge0101 ben de Fertillife’da dogum yaptım. Ama cocuk dogunca yogunbakıma girmesi gerekti Fuara sevk ettiler