pera3535 2 aylıkken 41 cm çıktı baş çevremiz , doktorumuz normal gördü ama bi ultrasona bakalım dedi. Ultrason temiz çıktı. Ayda 2 cm büyümeli dedi . Aynı hafta ebe 40 cm ölçtü baş çevresini 😁 ama genetikl yapı önemli tabiiki . Ultrason çektiğimiz için içim rahat. En önemlisi doğum ölçümü çünkü ona göre büyüme takip edilir. Bizim doğum ölçümü belli değil.