kedilipicama Merhaba anneler süt alerjisi var raporlu özel mama kullanıyoruz ay sonu artık ek gıda gecicez nasipse. Bebeğin de süt alerji si olan anneler nasıl ilerlediniz liste varmı elinizde nasıl ilerliyorsunuz 🥰
pamukkizinannesi050824 kedilipicama alerji dostu tarifler kitap var fikir olabilir bize doktorumuz önermişti
pamukkizinannesi050824 kedilipicama alerjisi olan besinleri atlayarak ilerliyoruz mesela normalde yumurta verilebilir ama biz atladık sebze ve meyve olarak ilerliyoruz
pamukkizinannesi050824 kedilipicama bebek irmigini denedim bi sıkıntı olmayınca onu pisirip muzla vs karistiriyorum. Bir de tahilli mama vardi aldm ama henüz denemedim ama başlangıçta hep tadim yaptık muz patates kabak havuc elma armut vs
miranatlass kedilipicama hem süt hem yumurta alerjimiz var 9 aylığız çok zor benimki mamayı da içmiyor hiç kalsiyum alamıyor o kadar üzülüyorum ki. Sabah kahvaltılarında irmikli meyve muhallebi ya da sütsüz yumurtasız pankek veriyoeum ama onlardab da sıkıldı kahvaltı çok zorluyorr
Ymomm kedilipicama bende açmıştım gelmedi tecrübesi olanlar paylaşsa ne iyi olur. Zaten seçenekler kısıtlı zorlu bir süreç
kedilipicama Ymomm ay gerçekten ya burda kaynana gorumce ilişki bilmemne postu acsam binlerce yanıt gelir 😁 ha birde linclemek için 😀
kedilipicama Ymomm gerçekten çok kısıtlı biraz araştırdım baktım o kadar yasak şeyler varki ben ne yediricem diye düşünmeye başladım
sevvallcik 5aylikken ek gıdaya geçtik yani bu ay doktor üç gün kuralıyla ilerle dedi Havuç Kabak Bal kabağı Patates Pirinç Armut Muz Kayısı Bunlarla başlayalım ilk dedi üç gün tadım yaptiracagin için bu ay sana bu yeter dedi tek tek denedim kayısı harici şimdide birbirleriyle karistip veriyorum iki gün sonra tekrar doktor randevumuz var bakalım ozaman ne diyecek suanlik böyle bizimki
kedilipicama sevvallcik bu arada bilmediğim için soruyorum bu üç gün kuralında meselâ havuç başlıyorsunuz bu nasıl ilerliyor 3 gün boyunca havıc verip sonraki üç gün kabak LA mı devam ediyosunuz
kedilipicama pamukkizinannesi050824 bizde bu ay sonu hastane gidicez Muhtemelen 3 gün kuralı baslatır bizide. Muz dr mu söyledi sindirimi açısından zor degilmi
pamukkizinannesi050824 kedilipicama e bebekte satılıyor. Muzuda evet listemizde vardi ben her yaptığım püre olsun mama olsun hepsine az az bir iki damla kadar zeytinyağı koyuyorum hem sindirim icin hemde gelişimini desteklemesi acisindan koyuyorum.
sevvallcik kedilipicama evet ben o şekil yaptım 1 çay kaşığı 1 tatlı kaşığı 1 yemek kaşığı 3 gün boyunca bu ölculerle tadım yaptım havuç bitti kabak kabak bitti havuç kabak bir verdim sonra patates verdim sonra karıştırdım böyle böyle devam ediyorum mesela dün muz başladık bugünde verdim yarinda vericem ama aklınızda bulunsun zeytinyağıda dökün yediklerinin içine kabız olmasin
miranatlass kedilipicama hayır ne verdiğimi soeuyor tavsiye veriyoe ama onun dedikleri de bunlar farklı bir alternatif sunamıyor yok çünkü
kedilipicama miranatlass ay evet bu çok zor dur işte alerji testi yapmak istedim dr onermedi geçici midir kalıcımı ne kadar sürer dıyorum yanıt yok. Sizin alerjik duruunuz ne zmndır var ve nasıl belli etti
amazontuba kedilipicama laktoz alerjimiz vardı doktorumuz 3 gün kuralı yerine önce ağız kenarlarına ve diline yoğurt dokundurarak başlayacağız dedi sonraki gün çay kaşığının ucuyla vereceğiz yoğurdu dedi böyle artırarak denedik kakasını filan da kontrol ettik. Ama bunu barsakları geliştiğinde yapmanızı öneririm. Yani önce alerji riski daha az olan sebzelerle başlayıp en son yoğurdu 6.ayın sonunda denenebilir gibi. Yine de doktorunuz daha iyi yönlendirme yapabilir süt alerjisi ve laktoz alerjisi farklı şeyler
kedilipicama amazontuba alerji testi yaptıtmısmıydınız peki? Neye göre laktoz alerji si var dedi drnuz
miranatlass kedilipicama 7 aylıkken test yaptırdım ekmgıda sürecinde kan gördüm kızarıklıklar vs ve geçmeyen inatçı pişiği vardı 2 aydır diyetteyix 6 ay sonra tekrar test yapılacak duruma göre diyete devam edilcek. Aslında biz çok geç öğrendik doğdugundan beri geçmeyen pişiği vardı 6 aydır mamayı reddediyor ama doktorlar heo normal diyip gönderdi gürültülü kakası da vardı ben araştırmalarım sonucu şüphelenip özellikle alerji testi yaptırmak istediğimi söyledim öyle öğrendik
kedilipicama miranatlass ben doktora söyledim hiç bu toplara girme hastanelerden cıkamazsın cıkar bunu kafandan yanlıs yondesin dedi.. E böyle olunca da kas yaaprken göz cıkarmıyım dıyorum. Alerji olabilir de olmayabilir de falan böyle konuştu ben kafa iyice allak bullak 😀 Bu arada bizim 2 ayından beri yüzümüzde atopik dermatit var buna nazaran alerji diyorlar
amazontuba kedilipicama egzama,kilo alamama,döküntü, kanlı ve mukuslu kaka, diyete rağmen mukusun devam etmesi gibi gibi. Test yapılmadı laktozsuz mama deneyelim dedi faydasınj gördük böylelikle Doktor’un tahmininin doğru olduğunu anladık