Merhabalar tuvalet eğitimini yeni tamamlamamış bir anne olarak tecrübelerimi yazıyorum 😇 öncelikle ilk olarak tuvaleti sevdirin eğlenceli bir yer haline getirin su ile oynasın sticker yapıştırın vs.. daha sonra bezi bırakmaya karar verdiğiniz an onu hayatınızdan gerçekten çıkarın gece ve gündüz biz öyle yaptık, bence çocuktan önce bir nevi biz annelerin de bu sürece psikolojik olarak hazır olması gerekiyor ben kendimi hazır hissettiğim için her yere kaçıracak dedim ve kızmadım sakin davrandım hatta gözümün içine baka baka lazımlığın önünde halıya yaptı tepkimi ölçmek ister gibi 😅 ( sakin kalmak çok önemli ) ilk beş gün gerçekten böyle geçti ve sonra ben götürürsem yaptı götürmezsem kaçırdı bir kaç gün de böyle sürdü sonra kendisi söylemeye başladı ve hallettik 15 günde. Alıştırma kilodu almadım beze benzediği için öyle zannetmesin diye direk iç çamaşırı ile başladık ve gece ve gündüz altına alt açma bezi serdim kullan at gibi oldu daha pratik. Dışarda ise bu yeni çıkan matara gibi çiş yapma aparatlı birşey aldım gerçekten hayat kurtarıyor 🥰