26merve26 merhaba,ben sizin bu mesajınızı görüp foruma üye oldum. Benim bebeğim de 4 bucuk aylık. 2 bucuk aylıkken alerji olduğu söylendi. Ben de katı diyete başladım. Ama diyetten sonra neyi yemeyi denesem huzursuzluk, yoğun mukus, kan geldi. Şuan bildiğimiz süt ürünleri, yumurta, et, hamsi, ceviz, kakao benim tespit ettiklerim. Ama çok sade beslenmeme rağmen devam ediyor. Şuan sabahları patates, akşamları tavuk pilav yiyorum. Çok zor gerçekten. Şuan buğdaydan şüpheleniyorum. Onu kestim. Bakalım. Bu süreçte nasıl ilerlemek en mantıklısı bilemiyorum. Ek gıdaya erken geçmek mantıklı mı? Çocuk gastroentoloji uzmanıyla ilerliyoruz. Benim açma kapama denemesi bitince ek gıda denemelerine başlayacağız. Süreçle ilgili tecrübe, öneri ne diyebilirseniz tüm tecrübelerinizi okumak isterim. Deri testinde bişey çıkmadı. Kan testi de yaptırmadık henüz. Bizim alerjimiz de bağırsak tepkili. Ayrıca son 1 aydır bebeğimim kilo alımı yarı yarıya düştü. Mamayı kesinlikle kabul etmiyor. Bu da beni çok üzüyor