Anneler imdat … 3 yalına girecek kızım tuvalet eğitimi belasında kıvranıp duruyoruz. Çiş söylemekte yapmakta sorunumuz yok ama kaka yapamıyoruz. İlk başlarda lazımlığa yapıyordu kakasını ama son dönemlerde çok fazla tutmaya başladı, biliyorum normal korkuyor vs vs ama çözümü olan var mı ? 10 gün oldu bugün artık pantolonuna zorla biraz yaptı ama morardı ıkınmaktan ağladı çok fazla. Sonra bezini taktım zor ikna ettim ona yaptı ama çok fazla sertti kakası.. bunu yaşayanlar nasıl çözdünüz ?